Tuesday, May 7, 2013

Sedih dan gembira....

Hmmm...nk story pasal ape yg terjadi dlm minggu nh...

On 5th May 2013 kitorang sambut anniversary yang pertama...alhamdulillah, hidup kami kini diserikan dengan kehadiran parmata hati yg sgt comel..siyes comel..,teramat plg comel n klo korang xcaye cer nengok ni;

















Hah skrg caye x? Hehe klo korg rase bese2 atau xcomey xpe..kesah pulak kite..hehe...xde arr gurau je..no heart feeling k...

So, demi menyambut anniversary kami yg pertama hubby booked candle lite dinner for us @subak restaurant...da lame dye berhajat nk bwk bini dye nh mkn kt cni...dr kami couple lg...so far the place and meal was not bad...sempoi...neway tq hubs! Adam terpaksa ditinggalkan bersama adek2 iparku..tq gak kat korang..

Hbs je dinner terus rushing blk melaka sebab esoknye nk hanta my sis n her family ke LCCT...smp mlk dey ol ngah finalized packing...mase nh da sebak...esoknye pepagi kami da gerak...smp je hubby ngan bro in law heading to klang settlekan penghantaran kete ke sabah...so me n my sister bejimba2 ke kotaraya...cuci mate kat jln tar n masjid india...borong few pcs of tudong..by dis time aku da sgt2 sedeh sebab xtau ble lg blh pend time ngan akak aku yg sorang ni... :( kitorang rapat sesngat...kol 5 gerak blk n terus ke LCCT...sebelum dorg berangkat akak ade pelok and saying dat..." ko dgn ayah la aku plg berat nk tinggalkan..." ok...mase nh airmate aku da mcm paip pecah...dorg sefamily decided to pindah blk ke sabah (ipa aku org sane) and berniaga...

To be trued, sgt berat ati...tambah2 ble terpaksa jauh ngan miqael & rayyan...xde da org nk jeret kt paga umah..xde da sore halus nk bgk salam suh bukak pintu...xde da bebudak lepak kt umah...ok la aku da sedeh blk nh...len kali je sambung...layan their pic below..





















No comments:

Post a Comment