Monday, May 20, 2013

Bual KOsOng.....

Ok...nape tajuk entry cenggitu...sebab aku xde mende nk cter..tp ngah boring2 sambil wat power pumping nh elok la aku update skali..xla boring nk nunggu sejam ni haaa.,.

Ok after a while aku da boleh tme hakikat akak aku da xde kat melaka...tok pengetahuan korang aku nyewa sebaris ngan umah akak aku, selang pat bijik umah je...dats y terasa sgt ble dorg xde...tebayang2 keletah 2beradik tu ngayoh beskal p blk umah aku...plg syahdu ble tenampak pangkin bawah pokok kat umah akak aku tu..,,port kami ngumpat dan update hal ehwal semase...merangkap office ok sesi kaubseling kami 2 beradek...segala luahan perasaan berlaku disitu isk ik isk...mmg xmampu lgsg aku tgk sume tpt yg menggamit memori nh..,kompem meleleh...belum masuk umah bgk chubby mkn agi...chubby nh kucing 2 beradik tu..tepaksa dorg tinggalkan sebab leceh nk bwk...akak aku ckp malam ngan pagi sblm berangkat tu miqael dok beborak ngan chubby, pelok cium gtau nk pindah...hish bile aku tgk chubby aku sebak gak sebab msti dye tecarik2 mae p 2 beradek tu... Heart broken :(

Tp skrg aku kat puchong umah mil aku sebab husb aku out station aritu...dye gso nk tggl aku ngan adam...ke adam je...? Sebab da xde sesape kat melake in case anyting happen kan...so aku pon betapa la at cni dr selasa lepas..dats y aku stabil..xtau la ble da blk mlake sok...

By the way, on july nh kami da kene pindah ke penang...ok sebab xde la aku kene ngadap umah akak aku yg sunyi sepi tu...x ok sebab jauh...jauh ngan family and mil aku...sian adam xjumpe sedara mare..nanti ble jumpe lagi mesti dye da kenal org.,,mesti dye takot...honestly aku gso klo adam xnk ngan org atau bahase kesatnye anti sosial...aku suke klo dye friendly...dats y aku nk dye slalu mix around ngan family mil aku...dorg ramai so klo slalu jumpe mesti adam da biase ngan org ramai2 keliling dye...klo pindah penang sok dye akan hadap muke ibu ngan abah dye je la..alahaiii anak ibu..sian adam :(

Xpe aku berdoa agar kami murah rezki...dan husb dpt keje kat kl...kembali ke fitrah kami huhuhu...aku pon tingin gak nk keje blk :( ok la...da hbs...da xtau nk membebel hape lagi...nitezzzz ol...


No comments:

Post a Comment