Thursday, May 2, 2013

Cerite Yang Tertangguh.....Part 1

wheuuuu...lame gak mek mase nk create new entry nh...seswai sgt la ngan tajuk kt atas nun..?cmni maun ade 3/4 bhgn...ble da ade org br nh mimpi la nk ngadap lappy ke, ipad ke, hp ke...hehe upps lupe nk gtau..kte da selamat melahirkan baby boy yg saaaaangat paling comel...sumpah comel!!! Xcaye tggu ye nk upload gamvo kt ujung2 nanti..

Ok nk start dr mane pong xtau..mmm dr mule ek..tp mule ktner pon xtau...hish ape aku membebel nh....zzzzz

Ok la, mase kandungan usia 36wk aku da start hangkot diri dan barang2 ke umah mak mentua aku dipuchong sbb da plan nk deliver kt putrajaya hosp...upsss..xlupe laki mak skali haaaa...,(harus la kan, sape g nk jdk rideba n layan ibu mengandung nh klo bkn dye kubkihkih) dan bermule dr saat tersebut, hari2 aku, en somi, ipar2 & mil dok tetanye2 ble starring lam purot nh nk kua..ikot due 25/2 tp org kate 1st bb akan kua awal 2mggu...aku nh plak lgsg xde rase cuak nk branak...cehhh nada ghiak disitu :p...siyes ari2aku dok tgg tande..klo rase len mcm sikit aku akan yes!! Nk branak da ke? Ble x...frust...gase tiap kali p toilet aku akan cek if ade blood show or pape je...n tiap kali dok boring2, atau sblm tdo aku akan ckp ngan bb...pujok dye kua sebab ibu nfan abah dye da mcm org xbetol rindu nk jmp dye...

Tp betol org ckp, dekat2 nk brnk tu rase perot ringan sgt...kemain laju aku bejalan ulang alik (dlm umah je la)..tp klo kua jln2 kt lua aku xlarat...baru 2tapak da mengah n bb start keras2 kt dlm...marah gak nye sebab ibu dye xdok diam...betol aku galak bejalan mase ujong2 tu atau bahase kesatnye melangok! Mmg xlarat tp nk gak...hubby dok geleng pale je tp dye layan kan gak hahaha...

..n sebelum nk besalin aku sempat la tunaikan hajat nk wat photoshoot...konon2 gambo kenangan during preggy la...niat ati nk wat betol2, upah photog, pakai n make up cantek2... Pahtu nk posing kt fraser hills...tp last2 make up sdr, bj nan hadooo....photog hubby ngan adk ipo sdr je...then drive p putrajaya..hah posing la kt situ ala2 american next top model..korang mampu? Kihkihkih..... Korang layankan je gambo2 kt bawah nh...siyes aku agak bepuas ati...buktinye aku still dok belek pic nh smp skrg sambil tesengeh n memuji dr sendiri sorg2... :p















Aku xsangke perot aku beso..ingat perot aku cute, ternyate itu sume cume menan prasaan aku je...xcaye tgk pic2 kat bawah..hehehe




Mase nh perot da agak jatoh...awaiting starring kua...hmmm









Abah rajin sgt borak ngan bb dlm perot..ble bb kua bb mesti crk sore ni kan... :)



Haha abah dye plg xsabo nk sarong baju nh kat baby...tp baju tu agak besar sebab size 6mth punye...aku beli on9



Happy faces of all :)


Ok takat nh dulu la..jumpe kat next entry..da ade dlm drat pon tgg nk publish je heh heh heh...

No comments:

Post a Comment