Wednesday, September 4, 2013

Paragon Gurney Mall o_0

Hai...n3 kali nh nk cter pasal mall..yezzaaa shoping mall!!! Ladies out there mesti suker kan, sape xsuke shoping2 nh..rase cam xcukup sifat keperempuanan jer klo xminat soping2 ni hahaha...sat g ade plak yg banned aku ni :p

Ok la, aritu mase husb p keje, dye watsapp aku "...abg jumpe brand fav ja..ade kat paragon mall..besaaaaaa tpt dye.." aku like, "really????" hahaha..siyes mmg aku dok mike cmner nk soping baju adam sebab brand fav aku nh ade kat KL jer...aku mmg cerewet bab baju adam..klo blh nk lain dr yg lain instead of yg slalu org pakai...boleh jer soping on9 tapi aku kureng sket sebab aku xsaba menunggu..somemore klo depan mate puas hati boleh telek kan...aku smp tahap nk mintak husb naek bus pegi KL blk hari semate2 nk beli baju si motak ni...so, lucky i am sebab da ade kat penang...yayyyyyyyy

Husb plak excited nk bwk aku p cni sebab dye tau aku mmg akan teruja punye, tapi tadi mase p mcm terkejar2...sebab nk p pasa mlm beli laok hahahaha :p

Xpe, i'll definitely will come again...byk lagi yg aku xsempat nk jelajah..just drop kat outlet fav aku jer and byk yg aku nak da xde size..so sempat grab bwh nh je...boleh la dr xde..lagipon encek husb da janji nk bwk aku repeat blk pas dpt claim...yayyyyyyyyyyyyyyyy lagi hehehe korang mampu p shoping beli stoken jer??? Hahahaha mahal lagi wet myk ngan tol yg aku baya dr harga stokin si motak nh...tapi aku mmg teruja dan suke sgt2 dgn stokin baby...or can say wat so ever yg relates ngan kaki baby nh mmg menjadi kegilaan aku...so motak memang da terbiase kakinye digeget...dan dibelek2 dan digayekan ngan bnd2 dan perkara2 pelek tp benar, mcm kaki dye tu aneh bebeno kikikiki...xpe ibu da aim jumpsuit, pyjamas ngan kasot tok adam..just tggu bajet diluluskan oleh menteri kewangan kite jer...aka abah hehehe...

No comments:

Post a Comment