Saturday, September 14, 2013

Kuah Kacang on HiS birthday ;D

Ok..sebenanye lameeeeee da hubby mintak buatkan kuah kacang untuk dye. Dari mase kami couple lagi. Tp aku xpenah tunaikan hahaha zalim x??? Bukan xnk buat, seumo hidup memang aku xpenah buat, malah xpnah tepike pon..haha sebab mmg family xpnah buat ni even mase raye pon..so pada pikiran aku bnd ni leceh, rumit dan susah...

Sehinggalah Tuhan bukakan pintu hati aku..perghhh ayat kahkahkah...dye dok begging2 kat aku mase raye aritu..klo sehari 23x, seminggu da bpe kali plak?? Korang kire la..xlalu plak aku denga hehehe. So aku decide nak buat masa bday dye yg ke-36 @8 sept aritu...a week before aku watsapp dek ipa aku mintak resepi and a nite before kami p beli barang2...

On 8 sept tu xde celebrate apepon...hahaha sempoi x?? Mlm nye dye keje blk kol 3pagi..besok ye kol 1pm baru aku kejot..terus dye suruh siap2 ajak p mandi air terjun...smp je tpt air tejun tu aku mmg sedeh baq ang...ape x nye..da mcm paya blkg umah aku je haahah...so ade la dlm stgh jam kami kat situ terus ajak husb blk..smp umah tdokan simulat aku terus dgn projek kuah kacang aku...

Siap je, excited panggil husb aku rase..ayat biasa husb aku klo sedap "klo bukak kedai kompem laku...boleh niage.." tapi kali ni ayat husb...jengjengjeng...."xboleh niage lagi..." hahahaha...kesah pulak...mcm2 komen, xde rase udang kereng la, kereng xde kuah la...tp plg xleh bla.."x same mcm arwah opah buat" ....mase nh aku gase nk tebalek kan je kuali tu hahaha...mane la is3 awak mampu buat mcm arwah opah buat...name pon 1st trial kan...so plan open house next year otomatik terbatal kahkahkah :D korang layan je la pic kat bwh ni..pada aku, even yet achieved piawaian en husb, tp still boleh diketengahkan....sedap la pada aku :p









No comments:

Post a Comment