Sunday, December 22, 2013

Mimpi.....

Korang...nak cter ni...korang slalu mimpi x? Mcm aku tiap mlm tdo mesti mimpi, tiap hari husb mesti tanye mimpi ape smlm? Lagi klo siang tu aku asek mike satu2 bnda, kompem mlm tu aku akan convert ke mimpi plak...

Tp mimpi mlm tadi betol2 menakotkan aku. Aku xtau bape kali dlm mimpi tu aku paksa diri bngun dan berdoa semua yg jadik tu adalah mimpi. Tp tiap kali aku terbngun, dlm mimpi tu aku xbermimpi...seme tu real dlm mimpi..korang paham x stakat ni? Paham kan?

Aku mimpi husb aku da xde...aku dpt kol dr kawan sekampong dye, abang bad..dye kol gtau husb aku da xde...aku menanges tah mcm hape aku pon xtau..xleh nk described the feeling...sumpah aku xnk bnd tu jadik...in my real life..nauzubillah...pastu lam mimpi tu aku xdibenarkan tgk "arwah" suami aku sendiri...dr urusan mandi smp la kebumi...plg sedeh aku xtau mane kubur husb aku..mase aku merayu nk ikot melawat kubur, tp aku xdibenarkan...aku amek adam bwk masuk rumah..aku crk album gamba aku ngan husb tp satu pon xjumpe...yg ade gamba husb uruskan adam mase aku dlm pantang...aku menanges mcm histeria sambil pangku adam...pastu tetibe aku rinduuuu sgt kat bau husband..mase tu baru aku teringat aku xdpt pon cium utk kali terakhir...aku menangis smbil ckp ini mimpi..aku repeat2...

..and so sudden, aku terbangun...real wake up punyer...aku terus tolak selimut kua bilik, crk husb aku...husb tanjat beruk tengok aku klua nanges2..ingat aku dpt kol ke hape..skali mimpi hehehe...tp siyes, aku xnk mimpi ni dah...mimpi la bnd lain xpe...jgn la melibatkan org2 yg aku sayang dan aku perlu dlm hidup aku ni...

"Ya Allah..Kau panjangkan la usia suamiku, berikan dia kesihatan yang baik, jauh dr penyakit berbahaya, malapetaka dan bencana...lindungi dia dr sebarang keburukan dan gangguan syaitan...aku sayangkan suamiku... :'(

******cisss, baru nk feeling, boleh plak dengo abah nyanyikan adam..cenggini lagunyer

Tepok amai amai belalang kupu2...
Tepok adam pandai ibu upah susu...
Susu lemak manis santan kelapa muda
Adam xmo nangis, IBU FACEBOOK SAJEEEE...


Sabo je laaaaa :p















No comments:

Post a Comment